donderdag 11 december 2008

Véééééél te vertellen!

'k heb heel veel te vertellen, maar onze computer was kapot, daardoor heb ik wat moeten wachten zenne!
Ben vorige week bij kind & gezin geweest... ze hebben mij gemeten, en ik heb mijn uiterste best gedaan om mij zo groot mogelijk te maken - resultaat : 67,5 cm en ik heb terug op die rare weegschaal moeten gaan liggen in mijn blootje : 7,350 kg , de dokteres zei dat alles super was, 'k volg zelfs de bovenste curve met mijn lengte, mama heeft mij al verteld dat bij grote oma alle kastjes en alle spiegels zo héél hoog hangen, en daarom moet ik toch wel héél flink groeien hoor!
Ons mama was een beetje ongerust over mijn een oogje dat een beetje kleiner is dan mijn ander ('t is al beter, enkel nog een beetje als ik moe ben), maar de dokter zei dat dat ..... was (een heel moeilijke naam die ik niet onthouden heb hoor!) en dat dat geen kwaad kon, de dokter had dat zelf ook, het komt doordat mijn spiertjes in mijn een ooglid minder sterk zijn dan in mijn ander... 'k zal da nog wel trainen als ik moet knipogen naar de meisjes ;-)
En groot nieuws : ik krijg mijn eerste tandje !!! ja, dat knabbelen en zabberen op alles en nog wat was zo fijn, dat er wel iets meer aan de hand moest zijn hé... mijn voorste tandje zit er al een klein beetje door, 't voelt een beetje scherp aan, maar 't is wel fijn zenne!
't is blijkbaar wel nog een beetje vroeg, normaal zou ik nog wat moeten wachten totdat ik een maand of 6 à 8 ben, maar ja, 'k zie mijn papa altijd maar lekkere biefstuk en frietjes eten, en 'k denk dat ik dat ook wel zal lusten! Dus mama, laat maar komen hé, die frietjes!

Geen opmerkingen: