donderdag 11 december 2008

Doop

Zondag was het hier weer feest voor mij !!!!! Woehoe !!!

'k ben naar de mis moeten gaan, want ze gingen mij dopen... samen met Xander en Parel mocht ik bij mr. pastoor... die deed zo wa rare dingen met mij, zalf op mijn hoofd...('k was wel just gewassen hé !!!) iedereen moest mij een kruisje en een kusje geven... maar dan hé, dienen mr. pastoor heeft zo van de ijskoud water over mijn hoofd gedaan... ja hallo! mama en papa hadden da ook al eens gedaan in mijn bad, maar da was wel met warm water hé, 'k was volledig mijnen kluts kwijt van da ijskoud water, 'k ben zelfs vergeten wenen, 'k was een beetje verdoofd!!
Verder was het hier weer feest thuis zenne, iedereen heeft veel gegeten en gedronken, maar 'k heb er mij nie te veel van aangetrokken, 'k heb flink geslapen...
Zo van die feestjes hé, 'k vind da altijd wel plezant, 'k ben benieuwd wanneer 't volgende gaat zijn!

Geen opmerkingen: