zondag 28 december 2008

Kerstmis

Op Kerstavond mocht ik bij kleine oma en kleine opa... en bij Senneken, maar wat ze me niet verteld hadden was dat er nog allemaal mensen gingen zijn, en daar had ik niet op gerekend... 'k was wel een beetje bang zenne, en 'k heb mijn lipken wa laten hangen...
Ze kregen allemaal lekkere dingen te eten, gelukkig was er voor mij papje...
maar daarna moest ik in bed.... weeral in mijn reiswieg :-( en ze hadden nog zo gezegd dat het een van de laatste keren was... 'k was er echt kapot van, meer dan een uur heb ik gehuild... eeeeuuuuuhhhhh.... voor wat was ik nu weer aan het wenen???? dat ik het eigenlijk nie zo goed weet, maar 'k heb het toch een uurtje volgehouden... uiteindelijk ben ik in 't slaap gevallen en heb ik mama en papa verder laten feesten, zij vonden het blijkbaar wel héél plezant....

De volgende dag mocht ik weeral naar een feest, maar nu was het bij grote oma en grote opa...
woehoe!!!!... 'k had mijn muts gekeerd en mijn feesttenue aangetrokken en 'k kon er weer tegen zenne, groentepap bij oma op de schoot, rollebollen op opa zijnen buik, en eens goed aan Amber en Julie hun haar trekken! Leuk Leuk Leuk!

Blijkbaar zijn er nog zo van die feestjes op komst, want ons mama zegt dat ik mijn Nieuwjaarsbrief moet leren... 'k ken hem bijna vanbuiten... nog effekes geduld, want 'k mag het nog nie verklappen......

Geen opmerkingen: