donderdag 11 december 2008

Eerste patatjes

Maandag 8/12/2008 zijn we voor de eerste keer gestart met patatjes...
Mama zegt dat grote jongens niet meer van de borst drinken (wat ik trouwens héél spijtig vind, maar mama's machine is kapot zegt ze!) , en dat jongens die tanden beginnen krijgen ook patatjes mogen eten...
Ons mama heeft mij niet goed verstaan denk ik hé : IK WIL FRIETJES !!!!!!
maar néé hé, serveert ze patatjes met tomaat... allé kom, gade er wa mee lachen ofwa... IK LUST GEEN PETATJES, IK WIL FRIETJES...
en al lachende gaat ze door zenne, mondje open, happen...brrrrrrrroooooowwwww als een vliegtuig komt de lepel mijn richting uit... hoe meer moeite ik doe om die vieze troep uit mijn mond te persen, hoe rapper zij het weer in mijnen mond steekt!
beikkkeeessss!!!!! lekkere hé, mmmmm... zit ze te zeggen, awel hé, als gij da zo lekker vind hé eet ze dan zelf op!

Geen opmerkingen: