zondag 28 december 2008

weeral veel te veel gebeurd

'k zal eens aan ons mama haar oren moeten trekken hé, want er is weeral veel te veel gebeurd dat ik jullie moet vertellen...
'k ben ondertussen mijn vriendjes Thorben en Berrend gaan opzoeken in Essen... ons mama en tante Emmy hebben daar héél veel gebabbel (amai da zijn nogal eens kletskousen zenne die 2!) ja, mijn mama wou toch nog eens naar ginder in haar verlof, want 't was er nog niet van gekomen, erg hé, ze zit dan zo lang thuis, en dan heeft ze nog tijd te kort... zou dat misschien aan mij liggen.... humm?

Daarna zijn we op bezoek geweest in mijn crèche... waw, da ziet daar wel leuk uit zenne, ze waren hard aan het dansen op de muziek, en 'k heb alles eens mogen zien... ik zie het volledig zitten... ons mama daarintegen... die zag er precies wat verdrietig uit bij het vertrek, ze heeft een dingdong boekje meegekregen waar ze nu mag in schrijven over mij... maandag 5 januari is het zover, dan mag ik voor de eerste keer mijn nieuwe speelkameraadjes gaan ontmoeten... spannend, papa heeft ook al gezegd dat hij ervoor zal zorgen dat hij ook meekan om mij op deze speciale dag te gaan afzetten... 'k ben benieuwd!!!!

Op zaterdag 13/12 was het hier kerstmarkt in Sinaai, naar goeie gewoonte (allé da hebben ze mij wijsgemaakt hé!) komen de vrienden van mama en papa dan naar hier en gaan ze naar de kerstmarkt... maar 'k vond het veel te koud dus ben ik bij de mama's en Gieleken gebleven...
'k heb wa langer mogen opblijven, en 'k heb mogen spelen met Gieleken dus mijn avond kon nie meer stuk!

Geen opmerkingen: