donderdag 11 december 2008

Zaterdag uitgaan !!!

'k ben zaterdag naar het feestje van Gieleken geweest! 't was plezant zenne, de sint was er, en heeft een cadeautje voor mij meegebracht.. een slabbetje... da moet toch nogal nen slimmen zijn hé die sint, dat hij weet dat ik zo een klein brospotje ben!
Runeke was er ook, 't was echt leuk, zo leuk dat ik het niet de moeite vond om te slapen hoor, nee, nee, er was muziek en er waren lichtjes die ronddanste, héél interessant allemaal...
'k ben zelfs tot 22u wakker geweest!

Zaterdagnacht is de Sint hier ook geweest... hij heeft mij speelgoed meegebracht, een boek om in te lezen, en nog iets om vast te pakken met een vogeltje... leuk, want das zo lekker in mijn mond ook om op te zabberen!

Dank je wel Sinterklaas, tot volgend jaar!

Geen opmerkingen: