zaterdag 29 november 2008

Papa's hangaar

Ik heb gisteren nogal moeten kijken hoor, onzen hof was een echt paradijs, er stond een kraan (mama zegt Manitou, maar da vind ik wa te moeilijk zenne) en een hoogtewerker, en ze hebben zo palen gezet, hhhhhhhoooooooggggg boven de grond, mama heeft me alles verteld wat er gaat gebeuren...ze zijn dus de garage voor papa aan het monteren, bijna allemaal het staal staat, nu nog een dak en de wanden, en ik heb een hhhheeeeeeelllll groot huisje om later met mijn fietsken of go-car in rond te crossen...
Ik zal nog eens aan mama vragen of ze daar ook een schouw gaan in zetten, want binnenkort komt de sint heeft ze mij verteld... en die komt langs de schouw, als in de garage dan ook een schouw komt, komt de sint misschien 2 keer... da zou nie slecht zijn hé ;-)... seffes nog eens met mama bespreken! 'k ben eens benieuwd naar dienen Sint en piet, 'k zal tegen de Sint zeggen dat hij zijn paard dan effekes bij ons mag laten staan in de garage, ik slaap toch nog in mijn wieg, en ik heb nog een bedje staan ook op mijn kamer, dus kan de Sint hier misschien blijven slapen...
Dan kunnen daarna samen naar het speelgoed kijken!
Hoeveel keer slapen was da nu ook al weer ??

Geen opmerkingen: