maandag 10 november 2008

Gaan shoppen

Gisteren ben ik gaan shoppen met ons mama en papa in het koopcentrum in Sint-Niklaas...
't was eens open op een zondag en dan kan ons papa ook eens mee... leutig zenne, papa moest altijd maar kleertjes passen, 'k zag hem telkens anders uit het paskotje komen... als iets niet mooi was liet ik mijn lipje hangen, gelukkig moest ik dit nie veel doen, aan de kassa viel ik in slaap, want papa was erbij, dan moest ik mij niet ongerust maken of mama teveel uit zou geven ;-)
Ik ben gans de namiddag flink geweest, juist toen mama en papa hun pannekoek besteld hadden... wat denken die wel... das maar saai hoor, zo gewoon wat kijken hoe zij zo lekkere dingen opeten... nee,nee, die vlieger die gaat niet op, 'k heb eens goed gebruld, tot ze het EINDELIJK doorhadden dat ik liever wat wou wandelen en verder naar de winkels kijken... ik had nog niets gekregen hé!!! Mama heeft me dan twee 1-2-3 speentjes gekocht, zodat ik lekker aan mijn flesje kan zuigen... mmmm, merci mama! Ja, want ik drink sinds een weekje overdag uit flesjes... alleen 's morgens en 's avonds mag ik nog dicht tegen ons mama aankruipen om zalig van haar melkje te drinken, daar geniet ik echt van! Mama heeft me beloofd dat we dat zo toch nog effekes verder gaan doen...

Geen opmerkingen: