zaterdag 15 november 2008

Vreemde mensen allemaal

Mijn papa heeft me vandaag bij grote oma afgezet, 'k mocht er effekes blijven, grote opa met z'n baard heeft me doen lachen, en grote oma heeft ook met mij gespeeld, ze heeft me m'n flesje gegeven, tante Elza is ook naar mij komen kijken, maar toen lag ik te slapen, als ik wakker werd, was mijn mama daar en mémé en pépé die hingen boven mijn wiegje, maar sommige mensen die ik nog niet zo goed ken, daar ben ik toch wel een beetje bang van hoor, ons mama zegt dat ik zo niet mag seuten, maar ik kan er nie aan doen, mijn lipje begint zo wa te trillen en ik word wa verdrietig, maar als ik ons mama dan terug zie, is het allemaal rap gedaan, dan weet ik dat het allemaal wel oké is...

1 opmerking:

emmy zei

nog maar eens een poging..

maar nu gaat het lukkken denk ik..moest eerst nog iets aanvragen van blogger of zo iets..

zeg ..echt leuk om te lezen , je schrijft echt tof

ps je hebt volledig gelijk tibe..mijn jongens staan volledig achter je anti-pannenkoek beleid!

groetjs tante emmy