zaterdag 25 oktober 2008

'k heb er iets op gevonden !!!

Iedereen vertelt en vertelt maar tegen mij, soms versta ik er geen snars van! 'k heb er iets op gevonden... ik babbel gewoon terug... zalig om met ons mama te babbelen, en pas op hé, ze leert vlug bij! Als ik AAAAA zeg, antwoordt ze gegarandeerd met AAAAAA.... en gggggrrrr kan ze ook al goed! verder hebben we het over ttttsssss, llllleeeeeiiiii, eeeeeiiiiii,...soms heb ik den indruk da ze wa snel leert, ze zegt alles dan na elkaar... de sloeber... daar sta ik wel serieus van te kijken zenne, maar vind da best wel grappig... die mama toch ;-)
Heb jullie al verteld van mijn paardjes? Ik heb paardjes boven mijn wieg hangen, en die dansen door de lucht, ze draaien rondjes, maken muziek... ooooohhhh, ik vind da echt wel tof dat die da doen voor mij zenne! En hoe meer ik tegen ze babbel, hoe meer ze ronddraaien... (of zou da aan mij liggen?)

Geen opmerkingen: