maandag 20 oktober 2008

Eerste keer weg van mama

vrijdag heeft mama mij voor de eerste keer achtergelaten bij oma, mama moest naar haar werk voor papa z'n hangaar...
we zijn bij oma gereden, mama heeft me nog wat eten gegeven, en daarna mocht ik in oma's armpjes effekes wa rusten,...mmmm mijn oma, ook een zotte doos hoor, ze vertelt en vertelt tegen mij, we gingen samen dingen doen zoals eten maken, patatjes schillen...ja! allemaal nie simpel hoor, maar voor ik het goed besefte was mama weg...ze keek wel een beetje verdrietig, maar ze heeft niet geweend, flink hé van mijn mama!
'k heb bij oma dan maar wat geslapen, want ik was zooooo moe van naar de verhaaltjes te luisteren...toen ik wakker werd was mama nog niet terug... toen begon ik wel een beetje verdrietig te worden! daar gaat mijn vieruurtje ;-(
Mijn lieve oma heeft me dan wat getroost door een beetje vlierbessensiroop aan mijn tutje te doen....mmmmm, lekker, ik wil nog van da !
Maar toen kwam mama....ah, mijn liefste mama... ze had me gemist, en ik haar ook een heel klein beetje, maar ik ben een stoere jongen hé, ik laat da nie zien!

Geen opmerkingen: