maandag 29 september 2008

handjes en voetjes

Ik ben al wa beter hé, mijn maagje doet niet meer zoveel pijn, 'k heb al tijd om op verkenning te gaan, mijn handen zijn gewoon fantastisch, raar zenne, er staan zo 5 van die voelsprietjes aan, mama zegt daar 'vingertjes' tegen, die gaan open en toe, en zijn heel lekker in mijn mond, mama lacht altijd als ik mijn middenvinger opsteek, 'k moet haar nog eens vragen waarom...
Soms zet mama zo een speelgoedje boven mijn hoofd, en als ik dan heel hard mijn best doe, dan kan ik het vogeltje raken, en dan begint alles boven mijn hoofd te bewegen... hilarisch !!!
Van mijn voeten moeten ze afblijven hé, zo kriebelen dat dat doet!! Wel handige hulpmiddeltjes om mee te spartelen, in mijn bad, of als ik mij boos maak omdat mama te lang wacht met mijn melkje, of als ik wa pijn heb!

Allé, mama en papa, bedankt van de handjes en de voetjes hé!

Geen opmerkingen: