zaterdag 27 september 2008

goed en slecht nieuws

We hebben wa goed en slecht nieuws... 'k zal eerst beginnen met het goeie, we zijn donderdag bij de kinderarts geweest : ik ben hardstikke flink gegroeid, ik meet al 61 cm, en weeg al 5,510 gr,
rare madam hoor die dokter, moest in mijn blootje op de weegschaal, die weet zeker nie hoe koud dat dat is, 'k heb haar eens goed vastgepakt bij haar kettingske en eens stevig in haar oor gebruld !!!
Dan moest ze nog in mijn keel en oortjes kijken, om te zien of enkel mijn neusje ziek was of de rest ook allemaal, gelukkig is het alleen mijn neusje...nu moet mama zo van die vieze drupjes in mijn neusje doen, bah, nie lekker ze!
...nu 't slechte nieuws, ik wou héééél snel hééééél groot en sterk worden, en daarom heb ik héééél veel gedronken bij de mama, maar mijn maagje is nog niet groot genoeg, en al die melk kon er niet in, dus gaf ik geregeld wat terug, maar na een tijdje begon dat echt wel pijn te doen, de dokter zegt dat ik reflux heb, mama moet me nu wat medicijntjes geven, en hopelijk is het na het weekend beter, zodat ik niet meer zo veel pijn heb...ik brul het soms uit!!!
Gelukkig is er nog mijn mama en mijn papa, die me een stevige knuffel geven wanneer ik het moeilijk heb!

Geen opmerkingen: