woensdag 4 november 2009

Een klein beetje vakantie

'k heb net 2 daagjes vakantie met m'n mama erop zitten... en we vonden het allebei super, we hebben ons héél goed geamuseerd.

Zaterdagnamiddag zijn we naar Puyenbroek gereden, 't was daar vanalles van Halloween...
We waren er rond 17 u, eerst een hele eind gewandeld, en dan kwamen we allemaal rare mensen tegen... heksen, mensen met bloed aan hun gezicht... best wel griezelig, maar 'k vond het niet erg...
'k heb een beetje mogen eten van papa z'n wafel en mama haar hamburger... en ik was alles al terug vergeten... mmmm.... lekker !
Daarna zijn opa en oma ook nog afgekomen, 't begon al donker te worden...
Samen zijn we aan een wandeling begonnen, de mensen voor ons hadden allemaal fakkels bij, en die vuurtjes waren echt wel mooi ! Af en toe probeerde er mij iemand bang te maken, maar 'k was toch 't meest gefascineerd door de mooie vlammetjes.
'k ben helemaal niet bang geweest, want 'k had een lichtje gekregen van papa!

Zondag ben ik bij Senne gaan spelen, samen met mama en papa...
Leuk hoor, allemaal anders speelgoed dan bij ons thuis !!!

En maandag was ik met mama alleen thuis...
'k heb mij mogen uitslapen, als ik uit mijn bedje kwam zei ze dat ik terug wat koorst had, maar 'k voelde mij super !!!! We hebben heel leuk samen gespeeld, mama heeft mij tekeningen gemaakt, en we hebben samen gekleurd, 'k mocht spelen met echte kleurpotloden.
Daarna samen gepuzzeld, in het ballenbad gespeeld.... hééééééél veel samen gespeeld, tikkertje...tik tik tik op mijn buik.... vind ik hilarisch !!!!!

En dinsdag zijn we samen naar de markt geweest, 'k heb een muts en sjaal en wanten van ons mama gekregen... die wanten... daar heb ik het zo nog niet voor hoor... die pakken mijn handen zo helemaal in ... 'k heb bij oma mijn patatjes mogen opeten, en daarna mocht ik mee naar huis voor een dutje te doen...
Daarna samen met mama de kasten uitgekuist... ik mocht alles uit de kasten trekken en op een hoop zwieren.... echt wel plezant !!!
en daarna moest ik naar de kliniek bij een zachte lieve dokteres... die heeft me nog eens volledig onderzocht.. en daarna heb ik een prik in mijn hand gekregen... ze wouden wat bloed van mij om eens te kijken wat er juist mis is met mij.... allé, zo'n gezond bazeken dat ik ben... 'k heb ondertussen al 16 tandjes, weeg 11,84 kg en ben veel te groot volgens ons mama... wa kan er nu mis zijn met mij... ah niets, 'k wil gewoon wat meer tijd met jullie doorbrengen ;-)
't zal nie pakken... morgen sturen ze me weer naar de creche om met de kindjes te gaan spelen...
och, 't zal ook wel leuk worden, lekker ravotten met Martijn, en Mathias, met Louis, en allemaal de andere kindjes...

Salu !

Geen opmerkingen: